sobota, 26 marca 2016

Od Neyos CD Shire'a

Od samego rana czułam, że coś się dziś stanie.
Teraz, gdy stałam oko w oko z potencjalnym zagrożeniem, nie wiedziałam jak się zachować, co zrobić. Powiedzieć coś? Przedstawić się? W końcu, po kilku minutach walki z myślami, postanowiłam się odezwać:
- Kim jesteś? - Zapytałam starając się uzyskać głos przepełniony śmiałością.
Basior się przestawił i oznajmił, że niedługo odejdzie z tych terenów.
- Rozumiem - Powiedziałam. - Jeżeli chcesz, to możesz tu zostać. Jest tutaj wataha i ty możesz do niej wstąpić - Dodałam lekko się uśmiechając.
Czekałam na odpowiedź basiora. Chwila niemiłosiernie się dłużyła. Wydawało mi się, że mija 15 minut odkąd to powiedziałam, w rzeczywistości były to niecałe trzy minuty.
- Więc...? - Spytałam.

<Shire?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz